MASTERCOSTY

WELCOME TO FOTOMANIA

Va multumesc pentru timpul acordat vizitarii blogului meu. Numele meu este Constantin Acheaua si sunt fotograf .

Va ajut sa pastrati cele mai frumoase momente de la nunta dumneavoastra sau de la botezul si aniversarile copiilor dumneavoastra.

Tarifele si detaliile sedintei foto se vor discuta la o intalnire stabilita telefonic.

Tel. 0744 273435

acheaua_constantin@yahoo.com

In stanga paginii sunt etichetate articolele dupa categorii. ex. Foto Nunta, Foto Botez, Masini, etc.
Click pe link-ul categoriei care va intereseaza sa vedeti fotografiile respective.
Este posibil sa se incarce mai greu blogul . Va rog sa asteptati sa se incarce complet.

Vizionare placuta.

sâmbătă, 10 ianuarie 2009

PRIMA ZAPADA DIN ACEASTA IARNA


Dupa multe zile de asteptare a venit si prima zapada din iarna aceasta.










































6 comentarii:

Ivo Serenthà spunea...

Ele sunt impar de pe planeta asta, e omul care vrea să intre în competiţie şi în cazul celei de-a Samurai, să se implice, în ciuda a acesteia.

În Italia, rodeo este că Samurai, nu sunt de succes.

Frumoase poze, este rece în România, atunci când se va prezenta la rece?

Buna ziua, Marlow

Sabatino Di Giuliano spunea...

Documentazione ed immagini eccellenti.

Ivo Serenthà spunea...

Sperăm să ia răzbunare a acestui an, Hamilton cu McLaren sunt foarte puternice.

Forza Ferrari, am notă cu plăcere că în România există câteva bune suporteri ca tine.

Bună ziua, Marlow

Anonim spunea...

Buna ziua ,multumesc mult pentru comentarii.Imi plac aceste fotografii cu prima zapada a anului.Si eu am facut cateva fotografii cu prima zapada,dar inca nu le-am descarcat de pe aparat.
O zi frumoasa!

Ivo Serenthà spunea...

Olandeză dragoste gheaţă skating în Olimpice de evenimente nu sunt în stare să câştige mai multe medalii.

Salut

Anonim spunea...

how are you friend? keep posting! looking forward to read more about your posts.. ^_^

Felicitari Valentine's day

FELICITARI 8 MARTIE

Felicitari Paste

Felicitari 1 Iunie

FELICITARI HALLOWEEN

Felicitari Craciun

Felicitari Anul Nou

Chaplins Time Traveler - Calator in timp in filmele lui Chaplin